En af de første discipliner, du vil støde på i online markedsføring, er naturligvis Facebook-annoncering. Og årsagen? Fordi Facebook er det absolut største sociale medie i verden – og i Danmark. Ydermere er kanalen enkel at annoncere på, fordi Facebook har udviklet en fantastiske annonceringsplatform, som de kalder Business Manager. Her kan du administrere dine annoncer, sider, sporingskoder, trække rapporter ud, give dit bureau adgang og alt andet, som du får brug for.

Seneste indlæg om Facebook-annoncering

Guide: annoncering på Facebook

Guide: annoncering på Facebook

Sidder du til daglig med Facebook-annoncering, hvor du for eksempel skal gøre opmærksom på den næste store koncert eller 80’er fest, så får du herunder nogle tips til, hvordan du ved at fokusere på dine målgrupper kan få et maksimalt udbytte. Kend din målgruppe...

læs mere

Hvad koster Facebook-annoncering?

En af de mest fantastiske ting ved Facebook-annoncering er, at du helt selv bestemmer prisen. Du kan købe annoncer fra 10 kroner om dagen til 100.000 kroner om dagen. Alt, du skal gøre, er at indtaste dit budget, når du opretter en annonce.   Vælg, hvad du vil betale...

læs mere

Hvad er Facebook-annoncering? 

 

Ikke overraskende er det markedsføring på Facebook. Og vi taler om annoncering, når du enten bruger “Boost”-knappen på din Facebookside, eller du opsætter og administrerer dine annoncer i Facebooks Business Manager. Men dine annoncer vises ikke kun på Facebook; de kan også vises på InstaGram og andre tjeneste og apps tilknyttet Facebook; fx Messenger.